tisdag 29 april 2008

Snart 40...

Bild: Johan Lundmark
& Casper (Stommelyckans Wise Wizard)


Ja nu är jag snart 40 år...

Vart tog de där 40 åren vägen?

Någon 40-årskris känner jag absolut inte av. Jag har alltid känt att det handlar om människan inuti och inte om människans ålder, så det där är så oviktigt på något sätt.

Men onekligen funderar jag ändå lite extra över var jag befinner mig i livet just nu och jag har kommit fram till att jag är så nöjd.

Tänk att jag lever det liv som jag alltid velat ha!

Bor på landet, har en underbar familj och goda, goda vänner, samt sysslar med hunduppfödning och hundar som jag alltid har drömt om.

Härligt!

Nu är valparna ute och skuttar på gräsmattan. Så söta de är!
De är lika glada över våren som vi är.
Nu är det mindre än tre veckor tills de flyttar till sina familjer. Vi håller på och gosar och lär känna dem så mycket vi kan. Utvecklingsmässigt händer det så mycket nu. De förändras för varje dag. Blir mer framåt och initiativrika.
Alla är jätteduktiga när klorna ska klippas och det ska fixas med pälsen.
Söta söta valparna!

Nu blir det lite fullt upp i några dagar, men nästa vecka ska jag ta mig samman och skriva ner lite träningsråd och annat smått och gott.


Åsa

Inga kommentarer: